måndag 28 november 2011

Of your November downtown

haha rensat bland gamla papper idag. funderar på när jag slutade skriva små lappar till mig själv. hittade en från i januari när jag och tulle nyss hade flyttat ihop.
"Allt är fint nu, nya lägenhet börjar bli mindre rörig borgen av kartonger har minskat till 2.
Mitt nya rum har kiss gula väggar, men det kan jag leva med och jag har ett skrivbord nu, köket är rullstols anpassat och badrummet är byggt för gamla människor, dessutom så kan vi stå upp och kissa om vi känner för det. Min och tulles pensionärs lya."

har blivit ett antal "har":
har bytt ut snus beroendet mot ett varm chocklad beroende.
har inget svenskt nr, längre, det försvann. men ett engelskt nr är på ingång förhoppningsvis så får jag det innan onsdagen, men antagligen inte.
Har dessutom fått ett NI nummer nu, gick hur bra som helst även fast jag var super nervös på mötet på jobcenter. :P
Har varit super dålig på att höra av mig till folk. men försöker bättra mig på den punkten. det är ju toppen att skype finns!
har dessutom börjat tycka om supernatural, det är piratens fel.
så nu tänkte jag roa mig med några episoder av det innan jag ska sova





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar