fredag 17 februari 2012

Hjärnskakning

fick hjärnskakning i torsdags kväll.
igår kändes det som att min hjärna skulle trilla ute genom örat eller som att huvudet skulle ramla av, sov mest hela dagen igår. idag är det bättre, huvudet sitter iaf kvar, alltid något. ser inte dubbelt heller. toppen.

jag har viss namnsdag idag :P namnsdag är något min familj alltid har firat, har dock aldrig förstått varför, men ändå ganska mysigt. fick ett namnsdags grattis av min fina storasyster idag :P


har just insett att det är första gången ingen kommer att komma inte till mig på morgonen och väcka mig med sång på min födelsedag, det gör mig ganska vemodig.
det är tradition, så har det alltid varit, sen jag fyllde 1år.
Det är det jag tycker är bäst med att fylla år, att bli väckt av födelsedags sång.
Förra året så väckte Tulle och Filip mig med födelsedags sång och frukost :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar