söndag 26 augusti 2012

right me when i'm wrong


är inne i någon slags svacka just nu.
jag är så jävla trött på det här landet, för tillfället fungerar ingenting som planerat, känns som alla motarbetar mig just nu.

för en vecka sen så hade vi en lägenhet som var jätte fin och passade oss super bra och det var relativt nära till mitt jobb, men landlorden krånglade hit och dit och fram och tillbaka hela tiden så vi blev väldigt trötta på honom.
Så nu måste vi börja om med lägenhets letandet.
jag är så jävla trött på att leta lägenheter, trött på det här landets skit standard och hutlösa priser, men det löser sig väl så småning om.

Så just nu är jag smått deprimerad, trött och längtar efter min Mamma och Pappa, syskonan och mina fina vänner i sverige, så kändes ganska passande att boka flygbiljetter så här mitt i natten, eftersom jag redan fått reda på min jul ledighet så passa jag på medans flyget är relativt billigt, så 20 dec landar vi i sverige och stannar tills 1 januari. kan knappt berga mig.

men förhoppningsvis så kan jag åka hem en sväng innan det också, när flytten och allt annat är klart.

nu ska jag sova så jag orkar med carneval imorgon.

roger out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar