tisdag 8 mars 2011

In the mood

Idag är ändå en skaplig dag, vaknade innan klockan ringde, behövde inte stressa, bestämde mig dessutom för att promenera eftersom det var så fint väder, kom en halvtimma för tidig, det är sällan det händer, brukar högst vara där 5-7min före utsatt tid eller 3-5min försent eller exakt på minuten, så i dag kände jag mig väldigt duktig.

Nu börjar det vända också, känner mig piggare och har varit feber fri sen söndags ^^
Försöker jobba lite på positivt tänkande och acceptans, och det går väl skapligt idag.

Har rotat igenom lådor med massa saker jag inte ens behöver, hittat saker sen jag bodde i Eskilstuna, dom hamna i papperskorgen dirre! Visa saker hamna på tradera andra ska till myrorna. ändå känns det som jag har överflöd med saker. Jag har släng syndrom.

Imorgon ska jag träffa Johanna<3
Och på fredag ska jag vara ressällskap.
Längtar tills den 22mars! och är otroligt peppad inför den 15-17 april!

Sitter och lyssnar på när broooorsan! som skrattar och har roliga ljud för sig, han spelar något online spel som uppenbart är otroligt roligt ^^

Min fina stora syster E, födde fram en bebis pojke för några timmar sen ^^
Ser framemot att få se honom.

Roger Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar