tisdag 15 mars 2011

Sigo aquí

Är hemma hos Mor & Far, sitter i emma fåtöljen, sörplar kaffe och lyssnar på Sigo Aquí.
Skönt att vara här, var alldeles för längesen jag hälsade på dom.

Haft en bra dag hunnit med mycket, terapin, sen hem och dra brorsan ur sängen, laga mat, spela cod mw2 :D promenad i solskenet och sen möta upp johanna :D Marieberg och sen hem till askersund igen. tog en promenad med kameran, så nu har jag tagit farväl av mina objektiv.
mitt vidvinkel flyttar till adam och mitt zoom blev en födelsedags present till min panda bebis (piratens nya smeknamn) <3 så den flyttar till london så småningom.



Ska se om jag kan hälsa på syrran och barnen en sväng imorgon.
Kanske man kan få tag på fröken helena också, länge sen jag träffa henne nu.
Snart kan jag kryssa en dag till och konstatera att det bara är en vecka kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar