tisdag 24 maj 2011

second sun

Sweden baby!
London var omtumlande. Men bra. och vad jag hatar att åka ifrån honom, längtar redan efter honom.

resan tillbaka till sverige var hysterisk, försenad buss, askmoln som tvingade planet att ta en omväg som tog en timma extra, vädret, blåsten och alla luftgropar som skakade planet, jag var helt övertygad om att planet skulle störta. det är första gången jag har varit så rädd så jag var tvungen att gå och kräkas. jag hatar flygplan. när planet äntligen landade på flygplatsen i västerås och solen sken, fåglarna kvittrade och vinden var lite mindre brutal än i london, så kändes det ändå ganska trevligt att vara tillbaka igen. taxin kom i tid och pratade med en jätte trevlig tjej på taxin. västerås centrum var ju mindre trevligt, spö regn och storm varning, härligt! fast det var helt okay, bussen kom i tid, somnade så fort jag satt mig ner, var otroligt trött, jag vart ganska förvånad när jag vaknade av att busschauffören förklarade att han kört åt fel håll, när jag titta ut genom fönstret så såg jag att vi hamnat i Eskilstuna. så det blev en extra timmas bussresa. sen var jag äntligen i örebro. yey! fint att att vara hemma igen. Kung Tulle & Lillebror Meeeelooonas. <3<3<3

nu ska jag natt trassla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar