söndag 10 juli 2011

Broken

vill verkligen inte idag, faller sönder.
det går inte, finns inga ord, allt känns bara tomt och meningslöst.
jag vet inte varför jag inte orkar, jag var lycklig, jag älskade honom.
nu känner jag mig bara tom och kall och utan djupa känslor.
förstår inte riktigt vad som hände?

vill bara stänga av nu, gå på autopilot
jag är så full av smärta, tårar och hårda andetag idag.
men jag stänger inte av, låter känslorna finnas där, det kommer att bli bättre, det kommer bara ta tid att bearbeta och släppa taget.

Jag kan inte undgå att misströsta min förmåga till att bli ingenting alls.
idag tänker jag bara ligga kvar i soffan och gråta.
Hinnan mellan mig och verkligheten är inte tjock, bara oförståelig.

hur ska sorgen kunna fly nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar