lördag 2 juli 2011

självkänsla?


hade damp igår, glömde mina sjukhus papper i london såklart, typiskt mig.

har inte haft någon självkänsla alls den senaste tiden, har inte riktigt orkat granska mig själv heller, så hade en mig dag igår, började dagen på sjukhuset och fick mycket positiva besked! så kändes som ångest och oron som legat som en skugga över mig, sakta försvann, vaknade upp glad denna morgonen. det var jätte länge sen jag vaknade glad, har vaknat upp arg, sur eller skitförbannad dom senaste veckorna, så vill be om ursäkt till mina fina vänner som ståt ut med mig iaf och speciellt till min underbara pojkvän som orkar med mig även när jag beter mig som en bitter fitta.
var ute och sprang 1 timma i morse, det var skönt, hey jag har ingen som helst kondition att tala om, så det är nog på tiden att göra någonting åt det.


Hellfest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar