måndag 19 september 2011

This is in spanish when you are not looking

Trött och bakfull.
för en gångs skull är jag inte trött för att jag sovit för lite, sov 10 timmar.

har sett ännu en av sveriges flygplatser, regnet öste ner över göteborg och trädens löv såg ut att stå i brand, höst, hösten har smygit sig in över sverige.
drack minst 3 liter kaffe igår, gbg va trevligt.
tågresan hem var seg, hade iaf trevligt ressällskap, tv-spels nörd och amon amarth fan.
lyckades lura ut jonas i regnet alldeles förtidigt, men han var snäll och kom och möte mig.

det kändes skönt att komma hem till Tulle, saknat henne massor, natt prat och att somna till brorsans nörd prat och kommentarer. ni gör mig så otroligt lyckig. jag älskar er två så mycket <3

nu ska jag packa, slänga och städa.

roger out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar