tisdag 30 augusti 2011

Real men hunt deer with swords


Sömnlös natt.
Tog en natt promenad, hoppade 3 gånger på varje k-brunn jag hittade.
Såg hur himlen sakta blev mörkare även fast dagen smög sig på, sen började det spö regna och jag gick hem.



just nu tittar jag på hur regnet öser ner i kaskader och bildar rännilar längst med fönstret.
hör hur minuterna passerar på klockan, himlen börjar bli ljusare och stjärnorna lyser inte lika starkt längre.

känner mig otroligt stressad, allt känns stressigt.
försöker att ta en sak i taget istället för att stressa runt och försöka göra hundra saker samtidigt.

just nu vill jag bara kunna sova, längtar tillbaka till london och min pirate, vill bara krypa in i hans famn och somna. vakna upp och känna hans arm under mitt huvud och den andra runt min midja, och känna hur hans andetag trasslar in sig i mitt hår. jag älskar dig Pandabebis<3

klockan är 5 nu och jag måste börja göra mig i ordning om 45min.
Känner mig seg och yr, har ont i handlederna och mina händer värker.
Sjukhuset idag, bara fyra gånger kvar nu, känns skönt, efter sjukhuset idag så åker jag hem till mamma och pappa och stannar där tills på torsdag, ska åka ut till syrran, morgan och malte också, hälsa på djuren och ta en skogspromenad och se om vi hittar någon svamp.

roger out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar