lördag 27 augusti 2011

Milk Glass

Har en oerhört stark känsla av lugn, känner mig tillfreds med tillvaron.
känns fint att vara hemma i sverige igen.
har 4 besök kvar nu, 4, det är ingenting, jag är dessutom frisk förklarad nu. äntligen.

Roar mig med att packa, vilket suger, hatar att packa, men har inte så mycket till val.
träffade mamma igår, vi tog en fika och pratade, det var toppen.
så mycket har förändras, jag har förändras utan att ens tänka på det.

Satt dessutom uppe hela natten igår och spelade Fallout 3, det måste vara minst 20 gången jag spelar igenom det, och jag finner det fortfarande underbart roligt.
Vaknade typ för en timma sen, måste fan städa, men ska träffa trulli på stan snart.
Ikväll ska vi fira helena som fyller 25 om bara några dagar. är så jävla pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar