tisdag 30 augusti 2011

I'm not insane! My mother had me tested!

Har hunnit med att träffa så galet mycket familj och vänner dom få dagarna som jag har varit i sverige. var ute hos brorsan och Madde en hel dag. det var toppen! Johan min storebror har alltid varit min största idol och kommer alltid vara det. Har dessutom träffat alla mina barn och varit med på spökvandring, bäst! blir lite kluven, känns som jag har 2 helt olika liv. har alla mina vänner i sverige nästan och min familj. i london känner jag inte ens ett litet behov av att skaffa nya vänner. men det kommer väl. Känns fortfarande skumt att kalla London för hem, På söndag ska jag åka hem. Saknar min pirate<3

Just nu väntar jag på att Trulli ska bli klar så vi kan springa runt på stan en stund, kanske hittar vi gardiner och ett par byxor, vem vet :P fast hon kommer antagligen vara klar före mig nu :P

roger out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar