onsdag 17 november 2010

Förbannad!

Haft en super fin dag med tulle, vi grillade minnen och gick vidare ^^
sen satt vi i en soffa i flera timmar, fast det märkte vi inte, med mongo-modet på och allt.
Jag råkade även lura en person som ringde och fråga efter "Bo" utan att jag tänkte på det så svarade jag: nej jag tror han är ute på vift just nu. Kom på vad jag sagt en stund efter jag lagt på.
hahah bra cappe.

Sen när jag kom hem gick det dirre åt skogen, tog med Shelter & Zoega ut på en promenad,
tänkte gå min favorit promenad slinga, har fått göra om den mer och mer eftersom först smällde dom upp ett hus mitt i vägen, så man fick gå runt huset för att kunna fortsätta, sen dök det upp någon jävla avspärrning av någon jävla lerpöl "gå inte på gräset" men det ÄR ju inte gräs det är ett ler fält! så då börja jag gå på andra sidan av huset och lerpölen, men sen byggde dom upp ett dagis där, då fick man börja gå genom en lekpark. Men tro fan inte att
man får gå genom lekparken längre! Nej nu håller dagiset på att bygga nåt jävla koncentrationsläger där så mycket staket dom smäller upp överallt! så nu måste jag hitta någon annan stans att gå.
Och när jag lugnat ner mig, så ringer telefonen, det är pianostämmaren (som jag äntligen lyckats hitta efter mycket om och men) han har självklart lyckats bryta armen, så mitt piano förblir ostämt ett bra tag till. och det är klart det är synd om honom, jag tycker faktiskt det, bara så typiskt lirre.
som om inte det var nog så tappade jag mitt psp från taket, rakt ner i asfalten, så nu är det ett 1000 bitars pussel, härligt! kan den här kvällen bli bättre??

Nu blir det nyponsoppa, en kelly link bok, en gungstol och 3 täcken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar