torsdag 11 november 2010

Vinter

Det känns toppen att gå ut och allt runt omkring är täckt i snö.
Det känns faktiskt skönt att känna kylan bita sig fast i kinderna.
och det värmer mitt hjärta att se shelter och Zoega tumla runt i snön.
Har myst med hundarna hela hela dagen nu.

Om 1 timma kommer Toppe, Mii och Emil.
Vi ska ut till landet, där jag växte upp, åka pulka och grilla.
Hälsa på Stora björn (en stor sten) som jag och mina systrar alltid lekte med när vi var små, finns ett stort dike där också, som vi brukade "ramla" i så vi blev alldeles gemonblöta.
Så ska vi väl försöka att få hem dom två små vildingarna så hela och torra som möjligt, men eftersom dom säker kommer bli genom blöta så är vi(jag) smart och tar med extrakläder till dom.
Så ska lägga mig en stund och vila nu, så jag har energi att leka med dom 2 vildaste 5åringarna jag någonsin träffat, så måste man ju ha någotsånär koll på hundarna också, shelter älskat att jaga harar, toppe för definitivt hålla koll på sig själv och att ingen brinner upp ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar