lördag 2 april 2011

I will never forget the eight of june

eftersom jag är sjuk och inte kan sova så plockar jag runt lite bland mina nostalgi lappar.
Hittade en ur riven sida från en kalender,
8 juni 2006 där jag skrivit "I will never forget the eight of june ^^" och under det har Tulle skrivit: "Yo quiero un helado." och fröken Poppis har kontrat med "Le ciel est bleu aujourd'hui froidement bleu, sans nuages, clair comme l'eau congelé" blir bubbel lycklig av att läsa detta. det får nog hamna på min dörr bredvid Inga clowner, Inga ballonger.

Ögonblick:
Just nu bildar ljuset från gatlyktorna fina skuggor i vårat vardagsrums tak.
Om jag inte lägger mig ner så känner jag inte att jag är sjuk.
spillde nyss en halv kopp te över mig själv, men det gör inte så mycket.
Fortsätter att fån le och känner mig äckligt lycklig :P
Pandabebis<3
synsätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar