söndag 6 juni 2010

Ahhhh!

Jag blir fortfarande arg när jag tänker på går dagen.
Om jag någonsin behöver jobba med den där människan igen så kommer jag antagligen bryta ihop eller få ett otroligt vredes utbrott.

Jag jobbade 5 timmar med henne igår 5timmar är ingenting, men allt var kaos!
Jag är otroligt tacksam att hon som skulle gå i mellan stannade kvar och hjälpte mig, annars hade det aldrig gått.
Dessutom så lämnade den där människan mig kvart i nio fast hon skulle jobba till halv 10, så det va ju bara för mig att stanna kvar till halv 10 fast jag sluta 9 men men.
När nattenpersonalen kom stod jag i köket och grinade för att jag var så jävla förbannad.
ARG!!!!!

Men men, Halonight blev det en stund iaf, sen blev det nattpromenad med Per.
Danniboy, Rasmus & Emil sov kvar hos mig, haha fast jag gick hem till M och sov.

Nu blir det jobbet om en stund, ska bara lämna hunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar