onsdag 23 juni 2010

Radio Tystnad

För det mesta och nästan jämt är jag sjukt dålig på att höra av mig till folk.
Men jag försöker bättra mig.
Har varit en trött dag idag fick jobba 20timmar istället för 10, men men egentligen spelar det ingen roll just idag, pengar är alltid trevligt :D

Fortfarande inte sovit något idag, men hunnit med att promenera med, poppis, hälsa på micke, promenerat med micke, nils, johanna och poppis, träffat jessi en stund också :D
Och nu sitter jag hemma hos moliie på hennes golv, dricker te, tittar strunt på youtube och diskuterar framtid och dåtid och allt annat som behöver vändas ut och in på.

Har varit i stugan i helgen! och det var helt toppen, vi fick fint sjukt väder, fast det stod att det skulle va dåligt hela helgen, det var iaf sol, skratt, fotboll, kubb, vattenpipa och mycket annat.
Längtar redan till september <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar