måndag 7 juni 2010

Schnitt Schnitt

egentligen satt jag och skrev ett långt inlägg om M, men efter nog övervägande får det vila ett tag innan det kanske hamnar här.

Så vidare till något annat än kärleks trams.

I helgen har jag lärt mig ett antal saker tex.
Hur man hotel bäddar en säng och dessutom gör rätt och slippa göra om det 8ggr.
Att aldrig någonsin igen glömma ta min medicin kl 8 på morgonen.

Att inte besluta mig för att röra om kaffet med fingret när jag inte hittar en sked eller liknade.

Har lärt mig sjunga Schnitt Schnitt, Wut Wut, Spritz Spritz, Blut Blut, på rätt ställe i sången (äntligen hahah)


Ska försöka ta mig samman och göra lite måsten idag.

Poppis och Jessi ska träffas sen vi ska äta falafler :D
Nu är det dags för kaffe!



Älskar Tjuvtittat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar