onsdag 2 juni 2010

är det samma land, där dom bor, indianerna.

Jag är sämst i världen på att sova just nu, jag är även sämst i världen på att göra allt jag borde få gjort också, är i en sån period just nu.

Skönt och befriande på något vis när vinden härjar utanför
fönstret. Blåser bort surret i mitt huvud. Har gått som i
en glaskupa idag. Lämnade lägenheten utan
att låsa ytterdörren-Bra där

Tusen tankar viktiga och irrelevant har hakat upp sig som
en raspig LP och jag kommer liksom inte vidare och kan inte
heller släppa dem fast det är totalt meninglöst att älta.
Rastlös. Det gör mig rastlös och stingslig.
Just nu är jag övertrött och förvirrad.

Moment 22 kanske.

förlora aldrig dig själv i någon annans ögon, aldrig fullt ut.
"Cause This is Gonna Hurt Like Hell"

nu är det bäst jag går till jobbet för att hinna i tid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar