söndag 18 juli 2010

Grottmongon!!!

Nu är jag lite arg...
blev nästa på körd av ett grottmongo som senare påstod att den alls inte hade varit i närheten, den måste ha ett gravt synfel, om den inte såg. IDIOT!
Hur denne fick körkort är ett mysterium, en sak som är klar iaf är att den borde bli av med körkortet nu och med ens!

Fick en skapligt bra kväll iaf, blev inte som planerat, för orkade inte.
Har varit helt död iadg sovit från 1530 tills poppis kom och slängde sig över mig vid 22tiden.
Poppis och Poffen försvann iväg till johanna, jag orkade inte.
men blev en promenad med jonas och sen hamnade vi på en festen iaf.
nu har jonas åkt hem och jag följde poppis hem.
Poff är försvunnen, men vid liv intygade han haha ^^

Ska antagligen fly till V-ås eller så hamnar jag någon annanstans på lördag, för att undkomma alla raggare som kommer invadera staden då.
fifan! Men grilling 23 blir i askerstaden iaf. nom nom,
Imorgon är min ledighet slut, gör 3 nätter och sen går jag på dag schemat.

NU rinner det blod från mitt öra igen och det känns som något hugger i mitt skallben, borde nog besöka VC på måndag när dom öppnar igen.

NU är det bara 24dagar kvar tills vi drar till England och 26 dagar kvar till Bloodstock!
Woho!!!!!!!!!!! pepp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar