söndag 11 juli 2010

Monkey Business

Sunday Morning Coming Down - Kris Kristoffersson går på repeat idag.
Ligger i sängen och mår som en överkörd tvättbjörn, mår helt enkelt som jag förtjänar efter igår.
Har feber igen, inte konstigt det heller.

peppar för hela nästa vecka! ska bli så skönt att komma bort från stan och jobbet, känns behövligt som bara den, skulle behöva en ny hjärna också hahah men det kan ju glömmas.

ska till Martina igen på måndag, och det känns faktiskt bra.
Hon är lätt att prata med om allt, och det känns som jag kommer någonstans nu.
och den här gången har jag bestämt mig att iaf försöka, fast det är jobbigt som fan.

Poff ska/skulle komma idag, jag vet inte riktigt, han kanske dyker upp närsomhelst, vad vet jag haha han svarar ju inte i telefon idag såklart ^^

NU ett stycke sömn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar