fredag 16 juli 2010

Don't stop here

Har hängt i örebro måndag-fredag.
Umgåtts med danne och min lurviga små älsklingar och Noh såklart.
Noh har blivit så stor han växer som ogräs ^^ och snart är han fullvuxen.
Har även umgåtts med Moster och Morbror, helt klart behövligt, där är mitt andra hem, en fristad där jag alltid kan andas och all känns bra ^^
Så har jag tältat med tulle och jonas, pårtan hälsa på en stund också, sjukt härligt!
för festival inför bloodstock i augusti.
Sen blev det transport planering, några öl och tv spel en stund.

Hemma i askersund igen, känns bra att ha någon att komma hem till ^^
har ett stycke poff i min lägenhet tills i augusti iaf...
Köpt alldeles för mycket fina saker idag, ojojoj. men men.

Väntar på poppis så vi kan fota.

Finaste herr M kommer inte att träffas på ett tag,
river i hjärtat av bara tanken.
Men men, det är nog bra eller vad det kan kallas ^^
Det löser sig, finns ju något som kallas mobil har jag hört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar