tisdag 13 juli 2010

I'll show you mine if you show me yours first...

haha, jag har fått ett tankemönster på morgonen.
Det första jag tänker är, har Marcus skrivit? och det andra är, Jag behöver dricka vatten.
Och idag igen så har Marcus skrivit, så nu är min morgon gjord iaf ^^
om en stund ska jag in till Örebro, idag igen jag vet! och imorgon och dagen efter.
Fortfarande äckligt varmt ute, skulle behövas lite mer åska, så det iaf går att andas.

Poff har flyttat in hos mig nu fast bara för en månad eller två, så kom vi framtill att vi faktiskt kan säga att vi varit lyckligt gifta i nästan 10år och nu är vi sambos också haha. Vi har ett otroligt öppet äktenskap och vi ligger absolut inte med varandra eftersom det skulle va onödigt att krångla till vår fina relation. haha




Saknar M så det känns som jag ska falla i bitar vilken sekund som helst, men men det går säkert över, jobbar på det iaf.
Nu har jag otroligt bråttom! ska åka om 10min :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar