tisdag 14 december 2010

Arrrgmented Reality

Det är fint att vakna upp med 38.8° i feber och hosta.
Börjar bli sjukt stressad, för mycket att gör och för lite tid känns det som.
Per var snäll och hjälpte oss att flytta lite grejer igår och min lägenhet börjar kännas öde.

Håller på att packa nu, fan va mycket saker jag har! ska till lägenheten om en stund, lämna lite saker, träffa tulle, åka till ikea, sen vidare till hallsberg, träffa micke och titta på en katt bebis.
ojojoj, känns som allt stiger mig åt huvudet nu lirre.

Egentligen vill jag bara spela tv spel haha, men sån tid äger jag inte just.
det är karusell känsla över det hela.
Har lite svårt att inse, att verkligheten faktiskt ser ut som den gör.
Dom senaste dagarna har jag vaknat upp och tänkt, jaha det var bara en dröm.
sen inser jag att det faktiskt inte är det, min hjärna fungerar inte riktigt som den borde alla dagar, speciellt inte när jag är trött och nyvaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar