fredag 17 december 2010

Så var han igång igen då, han ringde mig 148 gånger från kl 15 igår tills 4 på morgonen idag.
sen var det iaf några timmars uppehåll, sen börja han ringa igen.
Så nu har jag blockat alla telefon samtal, så ingen kan ringa till mig just nu.
Jag tänker inte, byta telefon nummer igen pga honom.
Jag genuint hatar honom, jag hatar att han lyckas få mig att känna mig värdelös igen.
Jag hatar att jag tvekar att öppna när det ringer på dörren.
Jag hatar att jag kommer att titta mig om en gång extra över axeln när jag går ut senare idag.

Men nu skiter jag i det, orkar inte bry mig.
Han får väl hålla på tills han tröttnar.

har städat klart två rum idag, så nu är det bara köket och vardagsrummet kvar.
blääää så tråkigt. flytta är det tråkigaste jag vet.

Känner mig inte peppad inför söndag kväll, kommer sitta i nyköping från 23:20 till 04:02
och sen kommer jag få vänta i 2 timmar till när jag väl är på flygplatsen härligt!
Men är otroligt peppad på att åkta till london, till Graham, saknar honom otroligt mycket<3

1 kommentar:

  1. anmäl honom för trakasserier. läste nyss om en kille som stalkade sitt ex med sms, han fick fyra månaders fängelse och skadestånd på 70 000.

    SvaraRadera