måndag 6 december 2010

att åtta blev nitton och nitton blev två.

"Hey jag heter kalla kriget och är 11år" och sen så skrattar jag så jag nästan kvävs.

Kommer nog inte bli mycket till sömn heller, min pirat kommer imorgon!
är så där löjligt kär att jag suttit och räknat dagar, och nu är det inte ens en dag kvar.
egentligen skulle han komma på fredag, men nu kommer han IMORGON!
Kommer inte kunna koncentrera mig på något alls imorgon, kommer sitta och fån le.

Idag har jag varit med jonas och tulle, nästan inget vettig blev gjort.
men vad gör det, vi hade sjukt kul iaf och allt blev cepopepo som vanligt! nice.
jag missade 3 bussar, men kom hem med den sista direkt bussen.
Min syster skulle bjuda mig på middag, men när jag kom dit så visade det sig att det var jag som skulle laga maten, vi titta på ung och bortskämd, myste med twillis och tjatade julafton igen.


Pirate<3

1 kommentar:

  1. haha, det klippet är ju underbart!
    och det är ju ganska bäst att din pirat kommer idag! pussssss!

    SvaraRadera