onsdag 14 december 2011

BECAUSE ITS GOOD FOR YOU!


helt underbart! skrattar så jag nästan kvävs (fast jag har ju ganska dålig humor). jag är helt såld på Regular Ordinary Swedish Meal Time
i söndags bakade jag och karolina lussekatter, dom blev jätte fina! :P jag är inte ett big fan av bullar och kakor och sånt, om det inte är Tulles kladdkaka!fan va sugen på kladkaka jag är!

har varit ute och joggat idag faktiskt, ska försöka att få in det på rutin,

får se hur det kommer att gå. det känns inte alls som december idag, solen skinner och det är ganska varmt ute, jag vill ha sommar! nu!

fick paket igår (jag älskar att öppna paket! spelar egentligen ingen roll om det är något i det, eller om det är till mig, lika roligt att öppna iaf) paketet var från Liisa och Ulf :D fick massa salt lakrits! och graham fick kakor :P blev jätte glad, visste inte ens att dom hade våran adress :P

http://www.youtube.com/watch?v=OvW2xeSn4As&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar