tisdag 6 december 2011

okay?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14041455.ab

det skulle vara intressant att veta hur polisen tänker, när dom bestämmer sig att skjuta efter en person mitt inne i stan? för att denna person har slagit en flaska i huvudet på en av poliserna? jag menar, visst är det hemsk att någon slår en flaska i huvudet på någon annan, tyvärrr är det ganska vanligt. till och med jag har fått en flaska slagen i huvudet. men att i det läget bestämma sig för att börja skjuta efter den personen mitt inne i stan där andra människor kan komma till skada? och seriöst, hur kan poliserna ens få för sig att någon stannar om dom börjar skjuta efter den? jag skulle inte stanna om någon sköt efter mig.

det är fan helt otroligt.

Tänk om det var så att den som slog en flaska i huvudet på en annan människa blev beskjuten. då skulle många krogar förvandlas till "Vildavästern" på helgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar