fredag 16 december 2011

Moon of my nights

har kombinerat ihop en Tulaborg/Jonas/Tulle/Johanna nostalgi lista, allt i ett fast den belv döpt till Handfatsincidenter eftersom det blev lite långt med alla namnen.
Sitter i min ensamhet och dricker white russian, fast dom blir aldrig lika bra som när Trulli gör dom, jag tror hon har ett hemligt knep. ett slags trolleritrick hon utför när ingen annan ser :P Imorgon blir det krogrunda med karolina. hade skit kul senast vi var ute, så peppar lite för det just nu.

har dansat till Handfatsincidenter listan halva kvällen och är ganska glad över att min Pirate inte är hemma, är ganska glad över att ingen är här och kan se mig just nu, mongo mode!

jag börjar dessutom bli skaplig på att spela HON, det har bara tagit ett år sådär, fast dom flesta jag spelar med är BITCHES! så man blir inte super pepp på att spela då! det spelar egentligen ingen roll om man är bra eller inte, folk som spelar HON klagar och beter sig som svin iaf.

En eloge till Tulle som börjat blogga igen!
Och Johanna, jag är så ledesen att jag missade dig som lucia! hade verkligen velat se det. :(

blir lite trött på dom som bor i rummet intill just nu, dom låter, dom låter inte lite heller, dom låter otroligt jätte mycket, man kanske borde gå över med silver tejp, fast det skulle nog inte uppskattas, mina förra grannar i markbacken slutade hälsa på mig efter att jag gett dom silver tejp.

lapp kriget i huset fortsätter dessutom, och jag har nu skrivit min första lapp, jag hittade en porrtidning i köket här om dagen, en porrtidning med tjocka tanter på omslaget, det är den andra porrtidningen jag hittat denna månaden, den första hade tanetr som var över 60+ på omslaget. Äckligt! kände inte precis för att knacka på hos alla 5 som bor här och fråga vems det var, så det blev en lapp, där jag väligen påpekade att köket kanske inte är det bästa stället att förvara den på. den försvann sen. ska bli spännade att se om några mer porrtidningar dyker upp efter denna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar