fredag 2 december 2011

Squares and Triangles Agree: Circles are Pointless

huvudvärk idag också. jag hatar huvudvärk, speciellt när den ligger och maler bakom panbenet.
fick ett nytt sim kort från Virgin idag och den här gången funkade det som det skulle, blev nästan lite chockad. sitter just nu och skriker mig hes till Navid Modiri och Gudarna. sånt jag roar mig med när jag är ensam hemma, så min pojkvän slipper få skavsår i öronen. jag kan verkligrn inte sjunga, jag är nog helt tondöv :P men jag kan skrika, alla kan skrika.

saknar att bara kunna ringa upp någon sådär spontant, men det blir liksom väldigt dyrt om jag gör det. saknar syrrans samtal, hon lyckades för det mesta ringa när jag verkligen behövde höra en röst. känns lite ensamt här borta just nu, fast det blir väl bättre, har just börjat att umgås med folk här, har inte riktigt känt någon behov av det förut, men nu har jag inte varit i sverige på ett tag och har knappt hört något alls från mina vänner dr, knappt hört något alls från min familj heller, känns ganska jobbigt. men det blir väl så när man bor i olika land.

roger out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar