söndag 16 maj 2010

Bakis bland blommor...

Igår ströks plan b efter 20 min och vi gick direkt in på plan c.
Vi söp oss helt enkelt redlösa för att orka med att umgås med tanten en hel dag.
Så vi klarade oss igenom det mötet och klarar oss ända till september nu innan det blir tvångs umgänge på tapeten igen.

Vår chaufför körde fel och det tog oss 5 timmar att hitta hem igen istället för 3.
men vad gjorde det egentligen?
Väl hemma låg jag sömnlös resten av natten.
Tröttnade på att försöka tvinga mig själv att sova vi 11, kravlade mig ur sängen, konstaterade att jag faktiskt var bakis för en gångs skull och roade mig med att ligga på fårskinnet på golvet och spela Flower några timmar ^^

Nu sitter jag i gungstolen med en kopp te och datorn och peppar inför jobbet som jag snart ska gå iväg till, lyckades även sova en timma iaf. ^^

tisdag eller onsdag ska det fixas en klänning som jag kan ha på mig på Syrrans Bröllop.
Jag provade faktiskt johannas rosa, ja jag övervägde att ha en rosa klänning på mig...
men den va för liten över brösten så det blir till att leta på en annan.

M<3


nu ska jag till jobbet^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar