lördag 15 maj 2010

If that mockingbird won't sing...?

Om jag bara kunde sova, så skulle allt vara bättre.
Varit vaken 52timmar snart, så jag borde ju rent tekniskt sett kunna sova.

Min socialfobi har tagit över igen och jag vågar mig knappt utanför dörren just nu.
På natten går det hur bra som helst att gå ut, men på dagen tar det emot.
Och vart tog orken vägen?
Jag skulle ge vad som helst för att slippa imorgon,
låt mig hoppa över lördagen och gå direkt in på söndagen.
Men det är ju bara jag ger upp den planen och hoppar direkt till plan b.
Plan b går mest ut på att bara nick och se glad ut, varken mer eller mindre.
Det kommer gå bra....

Längtar efter M som vanligt och alltid...

bla bla bla....

Sommaren borde helt enkelt in finna sig nu och med ens.
Och göra allt glatt, glättigt och solskens skimrande som det mesta blir på sommaren, för vem kan låta bli att känna lycka när man tittar rakt in i solen och sen ser allt med lilla prickar framför ögonen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar