söndag 23 maj 2010

En helg att flyga med

Sitter upp på vinden insvept i två duntäcken med en kopp te, datorn och min nya externa hårddisk.
Så ska rensa den gamla och datorn, för att kunna hitta något alls när man så behöver.

Helgen har varit bra, fast inte så smart tänkt hela tiden haha^^
Jobbade 14-21 i fredags, istället för att gå hem tänkte jag, att jag faktiskt kunde umgås med Henka och dom en stund, spela lite tvspel och va social, det var helgens första dumma idé.
Helt plötsligt va kl 7 på morgonen och det var bara att pallra sig iväg till jobbet.
Som tur gick dagen relativt fort och så var kl 3 och jag var fri att gå haha.
Helgens andra dumma idé var att istället för att sova eller ta det lite lugnt, så återvände jag till grabbarna i lägenhet 13, mer tvspelande, en del skumma drinkar, öl och sing star var på tapeten,
senare på kvällen åkte karlarna till örebro och jag gick till M.
Det var iaf Helgens bästa idé.
Vi började titta på Seven för jag har alltid somnat när jag tittat på den, och eftersom sömn var en brist vara denna helg så somnade jag även denna gång, så vet fortfarande inte hur filmen slutar, vilket är lite irriterande.

Har bakat bullar också och kl 14 börjar jag jobba igen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar