måndag 3 maj 2010

and I Mean It...


Spenderade Lördagen och Söndagen i Örebro hos Tulle.

Mulle träffades
förförsta gången på länge! orkar inte ha någon längre utläggning om helgen, men den var toppen! Idag har allt gått i ett. Danne väckte mig imorse, blev morgon promenad ut till snavlunda, badade för första gången i år. Det var svinkallt! jag kommer antagligen bli förkyld, men det var ändå värt det haha ^^ Precis när Danne åkt ringde helena, så blev glass i hamnen och massa prat <3 Från helena direkt till sanni, vi bestämmde oss för picknick på älsklings berget! Johanna följde med och egentligen bestämde vi att det var hennes födelsedags picknick, fast det glömde vi av senare, micke och nils picknicka med oss nice! Fast sen kom det massa läskiga måsar som stirrade elakt på oss och tänkte säkert ut onda planer om hur dom skulle komma åt vår sallad! ih! Väl hemma igen, så dök Henka upp en stund efter fröknarna hade gått. Så blev kvällspromenad och så spöade han mig i cod, men jag gav igen och spöade han i halo3, haha. Sitter hos calle nu, det är alldeles kolsvart här och så är det en hackspett någonstans ^^ Borde väl gå hem men känner inte alls för det, min lägenhet är tyst och tom. Sanrt dör mitt batteri i datorn...


Jag & Tulle 2005

Mikael & Nils på vår picknick idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar