onsdag 5 maj 2010

Brööööl!

Yoooo!

Imorse fick jag finbesök av självaste Robin i allra som högstaste egen person hahah ^^
Enda från Gbg, eftersom det är en jävla bit så strunta jag i att herrn väckte mig 6:30.
Pannkakor, Zoega, Jordgubbar och B&J, avnjöts på "Hemligaberget" vid vattnet.
Så otroligt nice! jag har bestämt att försöka börja så många dagar som möjligt där.

Jag har även varit duktig och diskat, städat, tvättat och så har jag även städat mitt förråd, haha så jag känner mig jätte duktig faktiskt.

Tog en promenad med finaste poppis också, vi gick ut till husaberg och räknade fula gardiner, fattar inte varför husvangsmänniskor har så jävla dålig smak när det gäller gardiner (och annat...)?? undra om dom har någon slags tävling om vem som kan hitta dom fulaste gardinerna att ha i förtältet och vem som kan rada upp mest trädgårdstomtar utanför tältet.
Det började regna lite så vi vände hem.
Sen lockade vi frökens hår och fotade lite grann.

Gick hem till Modershjärtat en sväng.
Gick ut med hunden, pratade lite, fixade datorn, pratade med syrran.
Hem igen, plocka lite, titta igenom alla jävla papper som måste läsas noggrannare än va jag orkat göra än, men ska sätta mig med dom imorgon.

Fick besök <3
Te, choklad och film.

och just nu sitter jag och lyssnar på Gloria och känner mig alldeles lycklig ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar