fredag 30 april 2010

Nördande

Igår var en bra och en dålig dag.
Psykiskt mådde jag skit, orkade inte se en människa, så satt hemma hos henka i hans säng och spelade tvspel hela Morgonen/Dagen/ Kvällen/Natten, funderar på varför den grabben har en egen lägenhet när han ändå aldrig är där? jag är fan mer där en va han är, hahah.
Kanske dags att ni tar och flyttar ihop?? fast det gör mig inget att ta hand om din lägenhet ^^ haha.

Spelade 16timmar i streck, sen tog jag paus, satt och måla och pyssla lite någon timma, tänkte att jag borde äta men det blev inte mer än en tanke igår, orkade nämligen varken laga något eller gå ut och köpa något, haha sen började jag spela igen, till kl 3 då jag faktiskt gick och la mig, det jobbiga i det hela är att jag ska jobba natt inatt och sen gå direkt på morgonpasset imorgon och jobba till halv 5, vilket jag säkert utan problem klarar, måste bara försöka sova mer än dom 4timmar jag sov inatt.

Helena kom och hälsade på en stund, det va nice, det är alltid nice ^^
Nu letar jag tvspel om det möjligtvis finns något kul att köpa.
Borde försöka sova en stund till inna jiobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar