fredag 23 april 2010

Devil's Deal

Borde diska, men fastnade i min soffa bland duntäcken, usb sladdar, kuddar, pennor och en himla massa andra saker som egentligen inte borde ligga i min soffa.
Dessutom har jag en kisse i knät, blev tillfällig katt ägare igår, twillis fick stanna hos mig eftersom han hatar att åka bil och skriker som en galning hela vägen, så syrran kände inte för en 2timmars biltur med honom, så han är min tills på måndag.
Haft en hård dag på jobbet idag, men vi löste det bra iaf och hann med allt och lite till.
Sitter och väntar på poppis nu, vi ska ha en pimpla vin och allmänt mysa kväll halo3 kommer det nog bli med!
Imorgon är det än oklart vad som står på tapeten, men Plan A är norrköping och Plan B är fotografering på lite trevliga platser som man egentligen inte bör va på ^^ så det blir till att va ninjor och smyga som bara den hahah, fast egentligen överdriver jag lite.
SÖNDAG! är det jag faktiskt nästan längtat ihjäl mig efter, även om jag har vägrat att erkänna det förs nu, men jag har saknat A och jag grät som ett litet barn som tappat sin snutte när A skulle åka, hatar avsked, brukar undvika sånt, även om 2 veckor inte är så speciellt länge så ja.
Kan inte låtabli att skratta åt mig själv, över hur otroligt löjlig jag faktiskt är ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar