torsdag 22 april 2010

Black Cat

Just nu sitter jag bara och väntar, ska träffa Emma för första gången.
Är ganska nervig faktiskt, men det ska bli intressant eller hur jag ska uttrycka mig.
Allt för att hålla tankarna på M så långt borta som möjligt och det funkar faktiskt bra.
Helt klart över förväntan.
Fan va nervös jag är, haha, om 10min är hon här ^^

Fredagen och Lördagen kommer bli toppen, som jag längtar, en dag kvar och några timmar på jobbet, sen lugn.

A kommer hem på söndag! 2veckor har egentligen bara försvunnit.
Men ska bli nice att träffa honom igen, han är så saknad, så har vi lite hyss och fasoner som ska utföras nästa helg eller i veckan, och kanske kanske på söndag, men tror inte det hinns med.
Mina veckor har varit helt fullbokade senaste månaden och det är bra, "kör för fan!" haha.
nej nu måste jag sluta skriva och va nervös ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar