onsdag 28 april 2010

A

A kom hem till mig imorse, vi drack kaffe och diskuterade igenom vår livssituation som herrn så fint ville kalla det.
Så nu är det över, saker är återlämnade, nycklar tillbaka bytta, saker i lådor och papper i lågor.
Så nu ska vi inte ses på ett tag, så allt kanske blir som det borde igen, tills han klarar av att bara va vänner och jag slutar va så naiv. men men, det löser sig sa han som badade i saltsyra.

Haft Carro på besök idag och nu borde vi se till att skärpa oss och träffas oftare istället för en gång i halv året, vi bor ju en halv timma ifrån varandra liksom.
Pär och Sanni har hunnits med att träffas en sväng, lillsyrran, josefin, johanna och en snubbe var också uppe och hälsade på i min röriga lägenhet.
Syster Carro kom också förbi och släppa runt mig ett var på marknaden och när jag äntligen tänkte att det var över så släppa hon in mig på letex. haha men men.

Henka träffades och gav mig mina tvspel :D Lycka<3
och nu är jag trött som ett as eftersom jag inte sovit på 42timmar.
men sova blir det inte än på ett tag, först ska helena träffas och sen ska jag ta mig en promenad i regnet.

1 kommentar: