måndag 26 april 2010

Help Me Make It Through The Night

Jag visste att det för eller senare skulle bli så här.
Just nu vill jag bara gråta och sova.
Tills allt känns bra igen.

Ska iväg och jobba om en stund, så det är bara att ta sig samman.
Lyckades ju försova mig imorse så fick ta kvällen nu istället :D
så det löste sig ju det med som tur var.

Dessutom har jag blivit alldeles Bio galen, gått på bio 5ggr på en månads tid haha
dags att gå med i bioklubben kanske.
dessutom är jag ganska förbannad på Gears Of War, för jag får hela tiden börja om för det är något konstigt med sparningen så blir lite sur på sånt, men men.
Spelade God Of War hos tulle och det har resulterat i att jag köpte det ^^
Så snart är det dags att sno tillbaka mitt ps3 så jag kan spela ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar