tisdag 13 april 2010

Ormar, spindlar och en ödla röd, om jag skvallrar blir jag väldans död

Idag sov jag till halv 2, skulle säkert sovit hela dagen om inte johanna väckt mig.
Febern klänger sig envist fast i min kropp, jag blir tokig.
Det blev iaf att gå förbi stefan och fråga vart fan hårddisken tog vägen??
seriös, lämna in den i februari nu är det april, så börjar bli lite stirrig över det.
Glass i hamnen hans med, promenad, pizza, ledarmöte, mer promenad.
sen var jag helt slut, eller det var jag redan efter första promenaden.
Har feberdrömt en hel massa, skit obehagligt.
Men men, jag ska ta sömntablett sen ska jag sova något år eller så, eller iaf tills jag känner mig som en människa.

Hälsade på Jessica igår, så toppen att träffa henne igen.
Hon opererades idag och fick veta att det gick bra.
Vilket är helt underbart, har varit så jävla orolig.

Saknar Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar