måndag 26 april 2010

När inget blir som det borde

Dannyboy och morgon promenad, Shelter som total skrämmer livet ur Twillis.
Tekoppar, skratt och utebliven sömn som jag aldrig kommer hinna ta igen.
En hjärnskakning jag lyckades tillför skaffa mig i fredagsnatt, som gör att det känns som hjärnan ska åka ner genom näsan och sen försvinna bort till vackrare vyer.
Och två dagar med alldeles lagom mycket vin, kamera, foton, skratt och finaste poppis.

Fotograferade LFY idag, vilket va nice.
Men eftersom ingenting ska fungera som det borde idag så försvann bilderna på något mystiskt sätt när vi la över dom från kameran till datorn, så jag är lite upprörd över det.
Har myst med johanna nu på kvällen och tittat på wallander, soom jag saknat henne, vi har inte hunnit ses allas, nästan inte någon längre stund. Tack Johanna<3

A är hemma nu, han har varit hemma sens kl 17 typ, men det blev så att vi får ses imorgon pga allt möjligt löjligt och dumt. Saknar dig<3

Panikångesten rör om i mina tankegångar och utlöser sömnbrist även denna natt skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar