tisdag 27 april 2010

Röra

Känslokarusell idag.

Idag satt vi på älsklings berget, tittade ut över den lilla staden, drack vin, åt sallad och firade Jonas 22års dag och allt var bara så där underbart, som det alltid är med er.
Vi satt många timmar i solen, det vart mycket Shotgun pratande, vi praktiskt taget satt och skrek shotgun ett antal ggr, lilla poppis vet inte riktigt vad en shotgun är, så hon verkade föreställa sig något på 3cm och sa puuuff! hahah hon är ju bara för söt <3

Sen dela vi upp oss dom gick och handla och jag gick till micke för att sno filmer och lämna bilder.
Blä, jag betedde mig väldigt illa iaf, finns inte mycket annat att säga om saken, mer än att jag helt tappa det och betade mig som ett svin.
Fy fan.
men men jag har bett om ursäkt, mer än så kan jag inte gör :S

Tulle var tvungen att åka hem och barnvakta lilla siggebus.
Men jag , joans sannibaby och per titta på disneyfilm :D nice nce nice<3


Har en sjuk jävla ångest och idag förtjänar jag det mer än någonsin.
Det spöregnar ute lite tillochfrån ska byta till torra kläder och ta en till promenad.
Såg att det va mörkt på Calles<3 grav så ska tända några ljus hos honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar