tisdag 20 april 2010

Hårresande Skräckscenario

Va väldigt dum i huvudet idag igen...
inget ovanligt för att vara mig.
men iaf så fick jag för mig, än en gång att jag kanske ville ha rött hår.
vilket jag absolut inte passar i alls och har haft 7ggr för att jag vill så gärna.
det blev iaf helt fail som vanligt när det gäller rött, så panik blekte så nu är jag en morot.
Så gick runt i peruk resten av dagen, var hemma hos syrran en sväng som är sjuk,
sen gick jag hem till mamma som räddade mitt hår så gott hon kunde ikväll och resten ska vi fixa imorgon så jag slipper va ett hårresande skräckscenario, jag är tacksam att ha en frisör till mamma.
Så fort jag ser mitt hår i spegeln så börjar jag gråta, så illa är det.
men men, det löser sig sa han som badade i saltsyra.

Nu ska jag försöka sova.


Mitt hår är lite hemskare än vad det var här.
så det är jävligt illa.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar