torsdag 15 april 2010

Västervik

Kom nyss hem från en dag i Västervik med modershjärtat & fadersjälen.
Det va kul att se Västervik igen, mycket som förändrats på ett år.
Dom har byt ut mitt favorit konstverk, nu står det någon ful staty som man inte kan lista ut vad det ska föreställa, jag tycker inte det föreställer någonting alls förutom en grå massa.
Synd att vi inte hann träffa Syrran & Agnes när vi ändå var nere, men tiden vart kortare än planerat.

Eftersom jag ändå inte kommer kunna sova innan samtalet har kommit så ska jag försöka peppa inför Tulaborg hos mig på lördag <3

Ska bli galet kul iaf!
var inne hos Tulle i onsdags och måla flagga/banderoll och färdigställde några regler and so on...
så nu ska jag skriva lite, rota i minnen och pyssla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar