måndag 15 februari 2010

4 hål i väggen

Nu är min lägenhet över möblerad.
visst finns det mycket kvar att göra än, men igår hände stora framsteg iaf.
En blomma har tillochmed hittat hem till mig, min första blomma, den ända som inte dött under min omsorg, haha eller avsaknad av omsorg borde jag nog påstå istället.
jag är värdelös på blommor, antingen vattnar jag dom för mycket eller inte alls.
Nu har iaf Johanna något att vattna och ta hand om, när jag åker bort.

Karusellen har lugnat ner sig, efter söndagens tankeställare så känns allt bättre.
Finns så många lösa trådar jag måste ta tag i, få ordning och reda.
Måste få tillbaka all ork också.
senaste veckorna har jag brutit ihop och tokgråtit timmarna innan jag måste byta om och bege mig till jobbet, det är illa när man känner så, att man egentligen inte orkar, fast man måste.
Har nog mest att göra med att jag jobba så mycket senaste månaderna att jag blev en zombie.
Det enda jag gjorde i januari var att jobba och sova, han inte träffa mina vänner eller göra något annat alls för den delen.
Men det löser sig sa han som badade i saltsyra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar