onsdag 17 februari 2010

Brain Damage

Min dag började än en gång 6:40.
Gick upp och pysslade lite bordsdekor till min födelsedag.
Kl 8 bestämde jag att det va dags att fixa frukost, det blev scones,
varm choklad och fruktsallad.
Väckte A och vi bestämde oss att äta frukost i sängen och titta på
The Bank Job, helt okay film.
Fick jättefina skedar av A efter frukosten, jag har visst namnsdag idag, hur gulligt som helst.
Brukar inte fira namnsdagar, bara när man va liten ^^ det gjorde min dag iaf.
M&F ringde och undra om det fick lov att vara en matta i namnsdagspresent, så jag bestämde att jag skulle möta dom i affären,och A bestämde sig för att åka hem.
Väl ner i affären så slutade det med att jag fick 2mattor och min far tycket att jag behövde ett sortiment av skruvar och pluggar, haha ^^ så det fick jag också.
Sen Lunchade vi på Lilla Cafét, efter det promenerade vi över till Syrran för att hämta bilen så att jag och faderssjälen kunde flytta mer saker till deras nya hus.
Gick in och myskramades en stund med Neo, som nyss hade vaknat, han var riktigt kramsjuk idag, Ludde och Alva var redan hemma från skolan och jag fick en genomgång av vad dom haft för sig och så fick jag se allt Ludde gjort i slöjden. Jag älskar syrrans ungar, dom är ren energi och glädjerus <3
Resten av dagen/kvällen bars det lådor, saker skruvades isär, för att sen skruvas ihop i det nya huset igen.
Vi var väl klara runt halv åtta, vi handlade på vägen hem och sen fixa jag kvällsmat, jag tycker om att passa upp på människor jag bryr mig om, sånt gör mig lycklig.
Dessutom har jag inte träffat M&F så här mycket sens jag vet inte när, har varit där varje dag hela veckan nu, men inte så konstigt, mycket att göra med flytten och allt.
och så mycket dom hjälpt mig med allt möjligt så känns det som att jag aldrig kommer kunna återgälda det, men men jag gör det jag kan iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar