onsdag 24 februari 2010

Sluta gå som en smurf

dom senaste 5dagarna har varit toppen.
fullt upp hela tiden.

lördagen minns jag inte mycket av
söndagen va stressig som fan, massa folk,
massa presenter, massa prat och surret i mitt huvud.
Lillasyster sov kvar tills på måndag, det va nice.
Ägnade dessutom 1 timme till att skotta mig fram genom en halvmeterstjock jävla snö,
för att komma framtill Calles grav och tända ljus.
Måndagen hade vi barnen, det va mys, kvällen tillbringades med Johanna, micke kom förbi med mitt ps3 och Johanna försökte elda upp min lägenhet medans jag hämta kablar haha ^^
Så fick jag min tisdag tillslut.
Tulle kom, vi skulle spela ps3, men kabeln krånglade något förjävligt, så efter att ringt alla smarta vi känner och dessutom skämt ut oss för Stefan så gav vi upp.
Kvällen/ natten va sjukt nice iaf!

Vi gick och la oss halv 5 och likt förbannat så vaknade jag prick 6:40 iaf.
Lyckades somna om, vi sov till typ 14, åt frukost, låg i soffan och sov.
Vi ´har legat i soffan hela dagen, sen kom tulles far och hämta henne vid halv 9.

A kom nyss och vi kom överens som radiotystnad ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar