torsdag 25 februari 2010

Men vänta - Jag är ju bak-och-fram!

Haft en helvetesnatt.
Hade så jävla ont i njurarna att jag nästan spydde så fort jag rörde på mig.
Kunde inte sova ett dugg, och stackars A kunde knappt sova heller.
Vid fem bestämde jag att det inte va en chans i världen att jag skulle klara av att jobba, så det va bara ringa Nattugglorna på jobbet och sjukanmäla mig.
Sen bestämde jag också att jag inte orkade åka till sjukhuset.
A åkte och jobba och M&F kom och tittade till mig en stund och hjälpte med lite saker.

Sprang på SH här om dagen
och den personen kan konsten att väcka min vrede.
Kände bara hur ilskan kröp genom kroppen på mig, medan hon kastade hatblickar på mig.
Fick ett fint sms av henne i fredags, och det va inte precis någon kärleksförklaring.
haha, men men skitsamma, vill hon hålla på så får hon väl göra det.

Nu ska jag ta en smärtstillande till och en sömntablett så jag kan sova.
Ett Stycke Sömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar