torsdag 18 februari 2010

Dreaming in Loco Land

Vaknade 6:40 igen, inte så oväntat längre, har blivit en rutin nu känns det som.
blödde näsblod när jag vaknade dessutom och upptäckte att hela kudden var blodig och när jag tittade mig i spegeln så hade jag blod i hela ansiktet, i håret och långt ner på halsen. såg riktigt otrevligt ut :S

Idag har jag varit hundvakt åt Shelter, så Lotta har haft leksällskap hela dagen.
Har hunnit väldigt mycket idag med, burit mer lådor, skruvat and so on.
Fick så sjuk ont i njurarna vid 13 tiden så jag va tvungen att gå hem och lägga mig,
A kom vid två tiden och pysslade om mig, han är underbar, han lagade mat, diskade, tvättade, gick ut med hundarna, han bakade tillochmed bullar, så jag slapp det. allt detta medan jag låg i sängen och grät av smärta.

Vid 16 kändes allt bättre, så då blev det att fixa, det bakades mer bullar, kakor och imorgon ska jag taitu med tårtorna.
Gick ner till barnen<3 en stund.
så mer bakande och pyssel och jag funderar på vart alla människor ska få plats i min lägenhet på söndag, det blir spännande.

Nu sitter jag och väntar på att A ska komma tillbaka från promenaden så vi kan titta på Cellular...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar